понедељак, 31. децембар 2012.

BILA JEDNOM 2012. GODINA

Još nekoliko sati do kraja ove godine (još jedne u nizu koje se zovu "prelomna, ključna, krizna"...) pa je vrijeme da se napravi kratka inventura.
Ružne stvari (kojih uvijek pomalo ima) neću pominjati.
Pominjemo samo lijepe.
Dvanaesta je bila sasvim podnošljiva kada je zdravlje u pitanju. Porodica je na okupu, vedra, čila i uvijek raspoložena da u za..hm..anciji prati pater familiasa.

Stariji sin je upisao drugu godinu fakulteta i to na budžet (jupiiiiii!), mlađi ambiciozno prodire na svim poljima (škola, košarka, školski parlament...), ja sam napredovao u službi (taman toliko kolike su moje ambicije), a najbolja od svih žena sve nas trpi i pokušava da "razuzdanu gomilu" drži pod kontrolom.
U široj porodici rođeno je četvoro djece.
Što se tiče enigmatike, sa 2012. godinom sam prezadovoljan. Bili su Susreti (za pamćenje), napravio sam knjigu o mamutskoj ukrštenici (tapšem se po ramenu) a krenuo je i ovaj blog (opet se tapšem). Stigao sam i do komšiluka (Enigmatski vlak Zagreb-Osijek, te SOZAH na Čiovu). Sreo sam neke drage ljude koje nisam vidio godinama, a upoznao sam i neke mlade kolege.
Mnogo sam radio, ali bilo je i rezultata rada. Sve u svemu, dvanaesta je bila dobra, što kod nas optimista odmah znači da će 2013. biti još bolja.
Srećna Nova godina svim kolegama (još jednom).
Odoh da vidim šta mi je donio Deda Mraz (možda me iznenadi kakvom igračkom!?)


2 коментара:

Belirac је рекао...

A nisi napisao da si prvi put stigao i u Beli Manastir!

Slavko Bovan је рекао...

To ću da napišem u nekoj detaljnijoj rekapitulaciji 2012.