недеља, 24. март 2013.

REBUSANJE (203)


10 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Javite ako vam treba pomoćna fraza.

Slavko Bovan је рекао...

fraza: 2, 6, 6, 6

Slavko Bovan је рекао...

Nije valjda da je mnoooogooo teško?
Ima li neko da pokušava ili uopšte nema zainteresovanih?

Slavko Bovan је рекао...

U rješenju se pominju dva imene i nešto šta JEDAN čini DRUGOME.

Slavko Bovan је рекао...

A prva riječ baš i nije iz svakodnevnog govora.

Luka је рекао...

Da pomognem nekome, možda ide ovako:
NAPUČI NIKOLA ČI_ _ _ _ _ _!

Анониман је рекао...

pa čika lazu, pobogu!
Nikola

Slavko Bovan је рекао...

Da, pobogu!
Zašto ne napišete, no me sekirate (s ima ' i sve se izgovara sa specifičnim naglaskom)

Luka је рекао...

Ja sam odmah "ubrao" Nikolu "u kolačima", no nikako prepoznati kalauz.

Luka је рекао...

A uz to me je i glagol napučiti "navlačio" ka nastaniti (od puk), pa sam tražio zemljopisni pojam u rješenju.