субота, 20. април 2013.

ASOCIJACIJE (93)


9 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Šta je ovdje problem?

N. Petkovski је рекао...

Problem je rešenje :):):)

Slavko Bovan је рекао...

Ovo je za one koji se bune kada je jednostavno!

Slavko Bovan је рекао...

I ovo je veoooooma jednostavno. Rješenje vam je nadohvat ruke!

Slavko Bovan је рекао...

Sofija Necin upisala tačno rješenje na FB

Анониман је рекао...

укрштеница (Скандинавке, Италијанка, мозаик, сто)

С.Н.

Slavko Bovan је рекао...

Da. (100 godina ukrštenice!)

N. Petkovski је рекао...

Dok sam bio doma nisam mogao rešiti asocijaciju. Bunila me zadnja slika, nisam shvatio da je to mozaik. Setio sam se rešenja u autobusu dok sam putovao prema drugom stanu, ali tamo nemam internet. Danas kad sam se vratio, vidim i neko drugi se setio rešenja, pa nek mu je čestito.

Slavko Bovan је рекао...

Danas u podne asocijacija koju je smisila Sofija.