среда, 22. мај 2013.

NAJAVA NAJAVE

Kao što je poznato, 14 rebusa je već 3 meseca spremno za takmičenje. Čeka se povoljan termin. Nakon nedavnih dešavanja, malo sam se pokolebao u nameri da uopšte organizujem neko takmičenje u rešavanju rebusa, ali nakon podužeg razmišljanja, donosim odluku: Takmičenja će biti (u skoroj budućnosti). Ipak, pre najave ide ova najava najave.
Planirao sam da to bude utorak ili četvrtak (umesto dosadašnje subote). Izvolite, iznesite predloge!
Da bih uopšte krenuo sa najavom potrebno je da na slistu upišem najmanje 15 potencijalnih učesnika. Dakle, upišite se u listu za prednajavu.
Nagradni fond je odavno na lageru: 1. mesto - "Rečnik sinonima", te nekoliko knjiga za najbolje plasirane  (U zavisnosti od broja učesnika - najmanje za drugo i treće mesto, a onda možda i za - četvrto, peto...). Takođe, biće nagrade (žreb!) za još neke (najmanje jednog) učesnike koji odgonetnu makar jedan rebus.

26 коментара:

Unknown је рекао...

Upisujem se u listu za prednajavu.
Ovo sa radnim danom mislim da je dobra ideja, jer će ljudi vjerovatno biti u svojim domovima. Svejedno je da li će biti utorak ili četvrtak.

Бранислав Никић је рекао...

Upisujem se i ja, ali za utorak. U četvrtak (30.05.) mi je rođendan pa moram negde da izvedem ženu i dete.

Milan S. је рекао...

Meni je, takođe, čini mi se, svejedno. Trebalo bi da budem tu.

Dejan Minić је рекао...

U poslednje vreme nešto nemam sreće sa terminima, ali i ja bi trebalo da budem slobodan. Bane nam je bitan takmičar, pa sam zbog toga za utorak.

Luka је рекао...

Ero imaš i petoga, ja sam također za utorak.

Rešad Besničanin је рекао...

Neka bude u utorak!

Slavko Bovan је рекао...

Dakle, "prenumeranti" za utorak su:
1. Ilija
2. Bane
3. Milan
4. Dejan
5. Luka
6. Rešad

Hajde da "namamimo" još 9 ornih pa da krenem u kampanju :)

Giša је рекао...

Evo još jednog!

mihajlo је рекао...

podržavam

Slavko Bovan је рекао...

7. Giša
8. Mihajlo
9. ?
10. ?
11. ?
12. ?
13.?
14. ?
15. ?

Belirac је рекао...

Podržavam i ja (u kategoriji: "makar jedan").

Slavko Bovan је рекао...

9. Jovan

Zahvaljujem, Jovanu. Uvijek mi je bila mila podrška "rekreativaca".

10. ?
11. ?
12. ?
13. ?
14. ?
15. ?

Анониман је рекао...

Čista desetka - Lozničanin

Slavko Bovan је рекао...

Toooo, Sretene!
11. ?
12. ?
13. ?
14. ?
15. ?

Kontrolor је рекао...

Uvek podržavam, ali ostavi i '?'.

Slavko Bovan је рекао...

Dovoljna je dobra volja.
Naime, ne bih da pokrećem "mašineriju" ako će biti mali broj učesnika.

Dakle:
11. Jovan II
12. ?
13. ?
14. ?
15. ?

Slavko Bovan је рекао...

12. Midodrag Bata Babović
13. ?
14. ?
15. ?

Izgleda da će, ipak biti u utorak takmičenja! (Odoh da pripremam tekst!)

ljubica је рекао...

I ja!

Slavko Bovan је рекао...

Zahvaljujem!

13. Ljubica
14. ?
15. ?

Mesud је рекао...

Vidim nedostaje vam i amatera pa ću se uključiti da imate koga pobijediti.

Slavko Bovan је рекао...

Zahvaljujem i Mesudu. Kao što rekoh, posebno bi se dopada učešće "amatera".

14. Mesud
15. ?

Анониман је рекао...

Zar ste mislili da se igrate bez mene???

Mada mi je kompjuter u te večernje sate uvek i svaki dan zauzet skajp konekcijom sa Kiprom i Holandijom, valjda ću naći neku pukotinu da rešim bar jeda rebus.

N. Petkovski је рекао...

Ne znam zašto se nije upisalo ime. Onaj gore sam ja, Nikola Petkovski

Slavko Bovan је рекао...

Eto, ima nas 15.

Raspis će stići večeras, a takmičenje će se održati u UTORAK, 28.05. od 19 do 22 (ako ne bude masovne pobune protiv termina)

Nevenko Soldo је рекао...

Biće tu i Soldo.

ljubica је рекао...


Mesude, i ja sam amater, ali kud svi Turci tu i mali Mujo! :)