уторак, 21. мај 2013.

REBUSANJE - SPECIJAL 1/2



Autor: Milan Sečujski

11 коментара:

Dejan Minić је рекао...

Sad će Milan da se razočara:) Ovaj treći sam objavio pre godinu i po, možda dve, kod Jovana.

Ovaj je bolje realizovan, jer sam ja po inerciji stavio pilota formule 1.

Luka је рекао...

Da je umjesto onog oružja Stu Džefris, imali bi FOTOREBUS S rješenjeM:

BLATE RISTU!

Dejan Minić је рекао...

Prvi je genijalan!!!

SEPSA ČMARA (Sep, sačmara)

Dejan Minić је рекао...

A kažu ženi se...odoh, 'oće žena da gleda seriju na kompjuteru.

Milan S. је рекао...

Dejane,
koji - ovaj sa krstaricom? Na to me je, čini mi se, Slavko još poodavno upozorio da nije originalno, pa nisam ni mislio da će ga ovde objaviti (već sam se oprostio od njega). Potvrdi mi samo da si na taj rebus mislio.

Dejan Minić је рекао...

Da, na taj. Trebalo bi da sam ga ubacio u bazu.

Slavko Bovan је рекао...

Ništa ne smeta, ponekad ponovii, makar u ovakvim prilikama :)

Unknown је рекао...

Pozdrav društvu, sada sam stigao iz Budve sa prvog ovogodišnjeg kupanja, pa da vidim da li je šta ostalo da se rješava!
Da li je drugi:
JATAK OD PREKLANE ŠIJE
Da li je treći: MASAKR STARICE

Slavko Bovan је рекао...

jeste

Milan S. је рекао...

Aa, trebalo je da svane jutro pa da shvatim. Ovo sa krstaricom je u stvari ipak (nešto) drugačiji rebus, jer je jedan od dva pojma u postavci različit - nije razlika samo u grafičkoj realizaciji. A i drugi pojam postavke je (doduše samo gramatički) različit. Nemam pojma kako bi se ovo moglo kvalifikovati - kao telepatsko reagovanje? :)

Ilija Đurković је рекао...

Jeste unekoliko različito, Dejanov je bio MASAKR STARICA (Masa, krstarica), a Milanov MASAKR STARICE (sa drugačijom postavkom, i to na jednoj slici)!