четвртак, 20. јун 2013.

ASOCIJACIJE (149)


12 коментара:

Анониман је рекао...

Princeza?


N.

Aleksandra је рекао...

Bajka(bajke)

Aleksandra је рекао...

Može i princeza i bajke,jedno je sigurno tačno :)

Aleksandra је рекао...

149 :)

Анониман је рекао...

Da,uklapa se i jedno i drugo videćemo šta je zamislio autor :)

Slavko Bovan је рекао...

Princeza.

Kako biste pod bajke utrpali 2. sliku? Možda vidite nešto što ja ne vidim.

Aleksandra је рекао...

Jednostavno-majka detetu priča bajke

Aleksandra је рекао...

A četvrto-bajka za laku noć

Slavko Bovan је рекао...

Meni je nekako ljepše

mamina princeza i
"Mesečeva princeza"

Doduše, nemam ništa protiv ni vašeg razmišljanja. Time mi samo dokazujete da ove asocijacije koje se postavljaju u 12.00 imaju zainteresovanu publiku.

Анониман је рекао...

Asocijacije su dobra igra,nisam znao za vaš blog ranije,saznao sam pre mesec dana slučajno,i od tada rešavam.Šteta što ranije nisam pronašao blog,bilo je odličnih asocijacija u prethodnim mesecima.Nadam se da će se više ljudi priklučivati da bi bilo zanimljivije.


N.

Slavko Bovan је рекао...

Hvala kolega!
(ako sam dobro zapamtio N. je budući pravnik)

Анониман је рекао...

Tačno,odlično pamćenje :)