четвртак, 26. септембар 2013.

MAGIČNI LIK

Objavljeno u Kvizorami 9.2. 2013

4 коментара:

Миле Јанковић је рекао...

Da li je to onaj autor koji se čudi što sam ja objavio 5352 enigmatska rada za godinu dana, a mi sada ne treba da se čudimo što je on ovo sastavio "iz glave". Uzgred ja imam sastavljenih desetak štitova 7x15, i jedan štit 7x17 (naravno sve "iz glave"), tako da nije nikakav rekorder.

Rok Ban је рекао...

Nigde nje spomenut nikakav rekord samo je predstavljen jedan rad, a o njemu neka misli svako na svoj način šta želi i kako mu se sviđa. A ono iz glave, vljda je kolega vidio i samoglasnički magični kvadrat 7x7, a taj 7x15 je moj jedini takav rad.

Slavko Bovan је рекао...

Ovo nije zabranjeno rješavati!

Rešad Besničanin је рекао...

1. SUPER-AUTOSTRADA
2. MRAČAJ KRSTINJSKI
3. NAJLUKRATIVNOST
4. DVOSTRANA ANTENA
5. JEDNOSTAVNA VEZA
6. CHRISTIAN SLATER
7. NEAKTIVNA LINIJA