четвртак, 31. октобар 2013.

IMENARKA

PDF je: OVDE

8 коментара:

Luka је рекао...

Čestitka autoru za uradak. Treba popriličan trud za ukrižati face, a da i sama skandinavka pristojno izgleda. Naravno, mislim na crna polja.

Mandrak је рекао...

Hvala, Luka. :)
Najiskrenije, verujem da postoje ljudi koji to mogu da izvedu i bez nekog posebnog truda (jedino tako ima smisla), ali još niko nije pokazao interesovanje. Voleo bih da vidim kao imenarka izgleda u "režiji" starih enigmatskih vukova (recimo, mislim da bi Rešad to mogao da izvede i bolje od mene).

I još nešto: znam da je Prostovo ime ALEN (iz francuskog transkribujemo sa E, iz engleskog sa A). Međutim, često koristim pogrešne oblike, jer su mi tokom prethodnih godina razni urednici skretali pažnju na to. Dakle, kad god sam upotrebio ispravan, ali ređe korišćen oblik - imao sam prigovor, pa sam vremenom odlučio da se držim starih, uvreženih transkripcija (zato i kod mene možete videti Me Vest i Idu Lupino).

Миле Јанковић је рекао...

Ma, niko to ne moze bolje da sastavi od tebe.

Миле Јанковић је рекао...

ALAN PROST ?????pa ti nemas pojma.

Mandrak је рекао...

Čudno: tako duhovit čovek, a tako loš enigmata. :)

Миле Јанковић је рекао...

Ja sam los enigmata, a ti nemas pojma o enigmatici.

Миле Јанковић је рекао...

Sada ce da se javi Slavko, tako da prekidam diskusiju da ne kvarim koncepciju bloga. Izvini Slavko, odoh da radim nesto pametno.

Slavko Bovan је рекао...

Javiću se da kažem - Potpuno bespotrebno prepucavanje.