среда, 30. октобар 2013.

REAGOVANJE (2)

Autor: Mladen Marković

6 коментара:

Rešad Besničanin је рекао...

Najbolji anagram do sada posvećen ovoj simpatičnoj devojčici moćnog glasa!

Анониман је рекао...

Stvar ukusa. Meni su bolji MALA - HIT MERAK, pa i MAHERKA MLATI. Opet stvar ukusa.

sg

Gojko је рекао...

I do scene i do filma
nek dogura mala Ilma !

Mandrak је рекао...

Hvala, Rešade, mada i ja razmišljam kao izvesni SG. :) Petkovski je prvi reagovao i napravio super anagram (da sam na vreme video, verovatno vam ne bih pokazao svoj, jer ispada da sam promenio samo jednu reč). Nisam hteo zaseban post, ali je Slavko odlučio drugačije (i njemu se zahvaljujem). :)

Videćete kasnije moju kompletnu reakciju i jedan sasvim novi anagram. :)

Belirac је рекао...

Ja bih radije pisao: Mala - hit-merak!

N. Petkovski је рекао...

To mi je i bila osnovna zamisao, ali nisam hteo da "turam" toliko crtica, dovoljno je jasno da je ta MALA bila HIT i to za MERAK.