понедељак, 30. децембар 2013.

TABELA


15 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Čestitam!

Slavko Bovan је рекао...

Glavnu nagradu dobio Ilija, knjige Rade i Vladimir.

Još jedno knjigu dobiće neko od ostalih 23 učesnika (nakon žrijeba)

Slavko Bovan је рекао...

Zahvaljujem svima na učešču a bravo i za Milana!

Анониман је рекао...

Bravo za Iliju. Prijatelju čestitam na sjajnom rezultatu!
Dubrović.

Luka је рекао...

Čestitke svim učesnicima, a posebno najboljim rebuždžijama.

Раде Гољовић је рекао...

Славко и Милане,
морам да вас замолим да ме уклоните са листе добитника награда зато што има нешто што нисам хтео да пишем раније да не бих стварао фрку.
Елем, ребусе нисам решавао сам већ смо заједнички решавали Ненад Савић, Марко Обрадовић, Данијел Милошевић и ја. Нашли смо се у клубу да спремамо логику (да бисмо победили Чеду у јануару), па рекосмо: "Ај да решавамо зајно!"

Није поштено да се наш учинак мери са осталима, тако да награду пре заслужује Светислав.
Ми можемо да имамо част да будемо први (и последњи) у екипној категорији. Осим тога, само решавање Миланових ребуса нам је довољна награда.

Дакле, Илија је сам успео да победи целу прву поставу КМС Студентски град и због тога му најискреније честитамо!

Немојте замерити што смо ово објавили тек сада, нисмо хтели да реметимо ток игре.

Још једном захваљујемо Милану на одличној забави и обећавамо учешће на наредном такмичењу... Било је право уживање...

Раде Гољовић

Slavko Bovan је рекао...

Hvala Rade na javljaju i fer-pleju.
Ovo je bio naporan vikend pa sad odoh na spavanje. Sutra ću nastaviti sa obradom podataka i donošenje odluke o nagradama.

Mišo је рекао...

Čestitke Milanu na odličnim rebusima, svim učesnicima - posebno Iliji kao najspretnijem!

Unknown је рекао...

Zahvaljujem svim kolegama na čestitkama. Prilično sam se posvetio ovom takmičenju koje mnogo cijenim, i prezadovoljan sam uspjehom. Svaka čast Milanu na perfektnim zadacima i Slavku na domaćinstvu i promociji takmičenja!

prof che је рекао...

Честитке победницима, хвала Милану и Славку на одличном и занимљивом такмичењу !!!

rimodech је рекао...

jeste da je (po meni) ocekivano, al' svejedno: bravo, ilija! kad drugoplasiranoj ekipi podelimo poene na cetiri... i vise nego ubedljivo.
kapa dole milanu za fantasticne radove, domacinu hvala za ovaj ugodjaj.
a ova cetvorica... jahaca... em se odruzili za rebuse, em za logiku, em prekrajaju plasman... pa, mis'im, stvaaaarno... :)

Cryptoman је рекао...

Milanovi rebusi su zaista briljantni. rijedak sastavljacki talenat na nasim prostorima!
cestitke Iliji za briljantnu pobjedu, Eri za organizaciju i svim ostalim za druzenje.

Miroslav Cvetković је рекао...

Čestitke Milanu na izvrsnim rebusima, a Iliji i ostalim iz vrha na odličnom rešavanju.
Ja nemam onoliko bodova koliko piše u tabeli: u drugom delu takmičenja poslao sam dva rešenja (5 i 15), ali sam umesto 5 napisao 3! Dakle, rešio sam jedan rebus više nego što piše, ali pošto sam pogrešio pri ukucavanju rešenja izgubio sam i ranije dobijene bodove za rebus broj 3. Nevažno, ali da se zna.

Milan S. је рекао...

Proveriću čim stignem. Sinoć je bila prilična gužva oko rezultata, pa sam slabo stizao da proveravam šta radim, a imali smo i neobično veliku količinu alternativnih rešenja za arbitražu.

Hvala svima još jednom na svim pohvalama, i još jednom čestitke za izuzetno uspešnog Iliju (300 poena je baš lepa cifra!) - a i za Radetov kvartet, koji je u prvoj fazi takmičenja bio u vođstvu na tabeli i učinio takmičenje neizvesnim do samog kraja (bar za Slavka i mene).

Svima želim sve najbolje u novoj godini!

Анониман је рекао...

Čestitka i sa moje strane!
Štefan Markovič