понедељак, 30. децембар 2013.

TAPŠANJE (157)


6 коментара:

Анониман је рекао...

Dragi prijatelju Slavko,
Hvala na tvojoj prekrasnoj enigmatskoj i iskrenoj čestitci. Mnogo me obradovala,ali nije u potpunosti mogla popraviti moje raspoloženje,jer zbog bolesti,Novu 2014.godinu, dočekaću u krevetu!
Svima enigmatama diljem Srbije,moji pozdravi i želje da i dalje nastavite sa uspešnim enigmatskim stvaralaštvom i organiziranjem,tako da je dosadašnja marginalizacija našeg(enigmatskog)tvaralaštva postala prošlost, a enigmatika je dostigla edukativni nivo i društveni značaj,kojim se možemo ponositi. SREĆNA VAM NOVA 2014.GODINA!! Ž I V E L I ! Inž.Ljubislav Drakulić.

Gojko је рекао...

Hvala porodici Bovan
i njima tok kroz 2014-tu neka bude plovan

Sofija Ikonić је рекао...

Hvala na lepim čestitkama !

Pridružujem se anagramom:

OVO DOMAĆINOV BLOG CENI RASPEVANU DRUŽINU ! : )))

Анониман је рекао...

Drakulić je napisao: "...Svima enigmatama diljem Srbije ..."

Ja pitam: Zašto samo diljem Srbije, zar se enigmatika "radi" samo u Srbiji? A on se obratio na blogu gde su svakodnevno prisutni enigmati iz cele bivše Jugoslavije, pa i izvan nje! Dakle, diljem SVETA!

Slavko Bovan је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
Slavko Bovan је рекао...

U pravilu nemam običaj odgovarati na anonimne poruke, ali ovdje moram jer je u pitanju očigledan nesporazum.

Kolega Drakulićse obratio (iz Siska u Hrvatskoj) kolegama u Srbiji jer je dugo drugovao sa mnogima u Beogradu. Preko mene, i ovog bloga, pozdravio je kolege iz BG i ostalih mjesta s kojima se družio nekoliko godina na enigmatsim susretima.