понедељак, 27. јануар 2014.

TABELA



TABELA
1.Ilija Đurković 155 (150+5)
2.Snežana i Milan Sečujski 150 (140+10)
3.Mladen Marković  145 (140+5)
4. Svetislav Cvetković 135 (120+15)
5. Luka Pavičić 125 (70+35)
6. Vladimir Obradović 110 (90+20)
7. Nenad Savić 110 (80+30)
8. Branislav Nikić 105 (70+35)
9. Željko Prvanov 95 (80+15)
10. Aleksandra Čolakov 90 (70+20)
11. Ivan Ozdanovac 85 (70+15)
12. Milorad Živanić 75 (40+35)
13. Sreten Perić 65 (20+45)
14. Rešad Besničanin 65 (50+15)
15. Sanda Raić Tomaš 60 (30+30)
16. Darko Čekerevac 55 (30+25)
17. Milosav Marjanović 50 (30+20)
18. Mihajlo Džudžar 45 (30+15)
19. Marko Rajković 40 (20+20)
20. Nikola Petkovski 30 (20+10)
21. Gojko Mandić 10 (10+0)

Tabela će postati konačna u 24.00, nakon razmatranja eventualnih prigovora.
Najbolji je Ilija Đurković, šampion iz Podgorice. Čestitam!
Osim njega, knjige su dobili (po plasmanu) porodica Sečujski i Mladen Marković, dok će dobitnik knjige za učešće biti objavljen sutra popodne (nakon žrebanja). Zahvaljujem svima na učešću, Dejanu zahvaljujem jer je odabrao moj blog za ovo takmičenje. Jedan kolega je već upisan kao autor zadataka za naredno takmičenje. Do tada, pratite redovne aktivnosti ovog veselog okupljališta enigmata. 
Vaš Ero

Knjigu za učešće dobio Marko Rajković. 

26 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Vjerovatno će biti (najmanje jedna) izmena na tabeli, ali ne pri vrhu!

Slavko Bovan је рекао...

Stigla potvrda. Stiglo rešenje (poslato na vreme) od Željka. Prvanov napravio veliki pomak na tabeli (zasluženo)

Aleksandra је рекао...

Čestitam pobedniku,a i svim ostalim takmičarima.Moram da pitam,ne mogu da izdržim,ko je Popi iz rebusa br.16? :)))

Анониман је рекао...

Super takmičenje! Hvala Dejanu i Slavku.
Malo mi je sinčić "pomagao".

Umesto GRUBI RADOVI, stavio sam GRUBI VOLOVI (tj. "Gru bi vol'o vina u Lici"). Postoje li grubi volovi uopšte?
:-)

Pozdrav svima!
Nenad Savić

Aleksandra је рекао...

Meni posebna nagrada za najveći napredak ;) Inače,rebusi su super,čestitke autoru!

Rešad Besničanin је рекао...

Čestitka dobitnicima knjiga, a posebno pobjedniku Iliji!

Mandrak је рекао...

Jbt, žena se zove Popi! :) To je nekako bilo najlogičnije, ali sam u startu odbacio tu mogućnost (ne, definitivno ne znam za nju). Pokušavajući da nađem rešenje, nehotično sam izmislio nekoliko rebusa: ZINUĆE bekrije, GINUĆE, KORIĆE, MOLIĆE itd. :)

Čestitam Dejanu na odličnim zadacima (btw, od svih ovozemaljskih rebusa, najbolje mi idu njegovi), Slavku na izuzetnoj organiciji i nepobedivom Iliji na pobedi. :)

prof che је рекао...

Хвала Дејану и Славку, занимљиво и квалитетно,као и увек...

Поздрав, Дарко Чекеревац

Бранислав Никић је рекао...

Bravo za Iliju, još jedna ubedljiva pobeda. Pohvale Dejanu za zanimljive rebuse i Slavku kao domaćinu bloga.

Dejan Minić је рекао...

Čestitke šampionu Iliji, ali i ostalim takmičarima. Možda bi i pobednik mogao da 'sakuplja' rebuse za neko takmičenje:)

Pozdrav Nenade, drago mi je da si učestvovao.

Ta Popi je glumica, Popi Montgomeri (Poppy Montgomery), igrala je u dosta filmova i naročito serija. Trenutno je ima u nekoliko serija, jedna je 'Bez traga' koja se emituje na Prvoj plus. Pozdrav Aleksandri, ali i svim ostalim posetiocima bloga:)

Dejan Minić је рекао...

Evo pozdrava i Mladenu, Darku, Banetu, Rešadu...i zahvaljujem na lepim rečima.

Ilija Đurković је рекао...

Sve pohvale Dejanu za lijepo druženje koje nam je priredio uz odlične rebuse za svačiji ukus. Takođe zahvalnost Slavku za organizaciju i poslovičnu ažurnost pri potvrdi prijema rješenja i brzini objavljivanja rezultata. Hvala za čestitke, drago mi je zbog solidne brojnosti kojom smo ispoštovali trud autora. Čestitke svima, posebno Mladenu koji polako ulazi i u rebusku elitu.

Ilija Đurković је рекао...

Interesuje me koja dva rebusa je tandem Šečujski riješio tek u drugoj fazi. Ja sam takođe Popi odgonetnuo tek uz pomoćnu frazu.

Mišo је рекао...

Čestitke Dejanu na odličnim rebusima, pobjedniku Iliji, a i svim koji su se ''upisali'' u tabelu!

Slavko Bovan је рекао...

Tabela je konačna.
Još jednom čestitam i zahvaljujem.

Luka је рекао...

Čestitam svima na tabeli onima ispred i iza mene. Dakako, čestitka domaćinu natjecanja, kao i autoru zadataka. Osobno sam zadovoljam s natjecanjem kad "ubodem" sve zadatke, a najčešći je problem prepoznavanje faca, u vrlo efektno prikazanim situacijama. Ovaj put su to bili rebusi 2. i 16.

Milan S. је рекао...

Čestitke autoru na odličnim rebusima, i pobedniku na sjajnom uspehu!

Mi se nismo snašli sa "letećom nes kafom" (iako smo imali dobru ideju da se rešenje završava na "...ne svoje"), a nismo otkrili ni "to pali žetoni" (tj. jesmo tek u drugoj fazi). A i onaj sa Popi smo rešili (u prvoj fazi) tek kad smo iskopali da je u pitanju Popi. U svakom slučaju, odlično smo se zabavljali.

Sneža је рекао...

Ja moram da objasnim da sam za vreme takmičenja morala da odem do grada, u povratku mi se zaglavio lift i za kraj, došli gosti oko 9...

:) mala šala, sve vreme sam aktivno učestvovala, meni nešto najteži bio Voja sa kafom...

Čestitam nepobedivom Iliji! i zahvalnica Dejanu za dobru zabavu:)
Slavko, pozdrav i tebi:)

Mandrak је рекао...

Hvala, Ilija.
Baš sam napredovao otkad imam ovaj programčić za rešavanje rebusa. Mislim da ga i ostali imaju, ali ne pričaju o tome (tj. ćute i rade), pa ću ja sada ekskluzivno da objasnim kako funkcioniše.

Ukucate ime i prezime autora i datum, i dobijete sve rebuse koje je on tog dana smislio (ne objavio, ne napravio... već baš smislio). Programčić je zgodan i zato što ne morate da ga apdejtuje, pošto je direktno povezan sa paralelnom dimenzijom, odakle vam svakog jutra automatski stižu novi radovi (tako, recimo, ja već sada znam šta će Dejan smisliti večeras). Eto, da se zna. :)

Dejan Minić је рекао...

K'o na svadbi, mnoštvo međusobnih čestitanja:)

Odoh da smislim rebus koji je kod Mladena jutros stigao!

Раде Гољовић је рекао...

Дејане,
Прими моје извињење што не учествовах. Сервисирам рачунар ових дана тако да ни временски ни технички нисам могао да испратим...
Хвала у сваком случају јер си уложио труд да сви уживамо.

Гољо

Slavko Bovan је рекао...

Rade, pišemo opravdan izostanak :)

Slavko Bovan је рекао...

Obavljeno žrebanje.
Ime i prezime dobitnika knjige za učešće naknadno dopisano.

Анониман је рекао...

Treba zameniti mesta Sande i Rešada na tabeli.
Na znam zbog čega, ali meni su se rebusi pojavili tek posle 21.00, tako da sam na brzaka rešio tri (jedan pogrešno) i počeo neke polovično, onda sam u drugom delu u cugu rešio 9 rebusa, a za dlaku su mi ostali nerešeni rebusi pod brojem 12. i 15. Doduše i kviz "Potraga" me odvojio od pomnijeg rešavanja.
Dobri rebusi i nisu bili mnogo teški, samo se treba malo više udubiti u rešavanje.
Lozničanin

Slavko Bovan је рекао...

Sretene, vjerovatno si na blog došao na neki neuobičajen način pa ti se nije odmah pojavio prvi post.
Treba povremeno osvježiti stranicu (gore postoji alatka u obliku strelice koja ide ukrug)
Isto se postiže ako se pritisne dole na "početna stranica"

Dejan Minić је рекао...

Rade, nema problema, biće još prilika. Pozdravljam te!

Što se tiče težine rebusa, mislim da sam našao pravu meru i drago mi je da su ljudi zadovoljni i tim segmentom tamičenja.