петак, 28. фебруар 2014.

REBUSANJE (789)

Autor: Milan Sečujski
Objavljeno na Milanovom sajtu.

4 коментара:

Dejan Minić је рекао...

URUČUJE NENA DI-VI-DIJE (uru čuje Nenad i vidi je)

Odlična ideja, ali mi se ne sviđa ova relacija NENAD - NENA, suviše je slično.

Slavko Bovan је рекао...

Rešenje je ispravno.

Milan S. је рекао...

Ne sviđa se ni meni naročito ta veza, ali tešim se time što je Nena ipak najčešće Snežana, pa bar nije zajednički koren.

(Uz to, vezu Hali/Halid sam već jednom iskoristio :))

Slavko Bovan је рекао...

Glavni zatupljivač na svom blogu nije previše strog, te ovakvi rebusi su uvijek dobrodošli. Ne mora svaki rebus da bude remek-djelo. Po meni, ovdje je sve u redu, a sviđa mi se i grafička priprema.

Očekivao sam nema zapažanja po pitanju onog TIK-a uz duvan u prošlom Milanovom rebusu, ali to je izostalo. Jedino je Giša imao duhovitu opasku povodom "pušeće biljke".