петак, 28. март 2014.

DOBAR GLAS...

Dobar glas daleko se čuje!

8 коментара:

Ilija Đurković је рекао...

Hvala Slavku na objavi i kolegi Branku Milovanoviću koji mi je poslao skeniranu srranicu i obavijestio me da je ovo objavljeno u "Kvizorami".
Ova vijest mi je uljepšala dan. Hvala i redakciji "Kvizorame"!

Slavko Bovan је рекао...

Ovakve objave uvijek me obraduju. Dakle, nije uzaludan ovaj naš posao (sa blogom)

Buda је рекао...

I meni se jako dopao ovaj Ilijin uradak tako da sam razmišljao da ga pitam i objavim u Kvizu, ali kako ja izlazim tek za mjesec dana, Boris je bio brži. Ima ona neka narodna kome će djevojka pripasti ...

Ilija Đurković је рекао...

Samo vi Budimire objavite sve što vam se sviđa, biće mi čast!

Slavko Bovan је рекао...

Ilija, na ovom blogu vlada STROGO pravilo:
Zabranjenuje se saradnicima da se u međusobnoj komunikaciji "viče"! Obavezno je obraćanje na TI.
Pošto se međusobno uvažavanje podrazumeva, persiranje je nepotrebno i strogo se kažnjava. Žuti karton za Iliju!

Slavko Bovan је рекао...

Ovo gore se, naravno šalim, ali u svakoj šali ima i pola istine. Naime, veoma sam ponosan na kolegijalnu komunikaciju među saradnicima i insistiram na tome.
Inače, danas sam nešto specijalno dobro raspoložen (pripreman neke postove za narednu sedmicu pa sam veseo)

Buda је рекао...

Slažem se sa Slavkom, ja sam uvijek za tikanje (tiše je od vikanja, ako ništa drugo).

Ilija Đurković је рекао...

Nije mi bila namjera da persiram, htio sam da se obratim svim urednicima pa sam krenuo sa "samo vi objavljujte" (zato je i malo slovo), a onda ostadoh samo na Budimiru...
Pozdrav