среда, 23. април 2014.

REBUSANJE (895)

Autor: Luka Pavičić (SOZAH 08) - 8, 7, 5
(Ijekavica)

8 коментара:

N. Petkovski је рекао...

ZA GORILOM LIJE KOD RAGA = ZAGORILO MLIJEKO DRAGA

P.S. Ja sam (eto verovatno pogrešno mislio da se kaže ZAGORJELO)

Анониман је рекао...

E, pa nisi, Nikola!
B.P.

N. Petkovski је рекао...

Malo mi nije jasan gornji komentar "NISI". Da li nisam pogrešio kad kažem da sam mislio da treba ZAGORJELO, ili je rebus možda ikavski, a ne ijekavski.

Анониман је рекао...

Nisi mislio pogrešno - eto!
B.P.

Бранислав Никић је рекао...

Autor je sa ikavskog govornog područja.

Buda је рекао...

Književno i gramatički je ispravno zagorjelo. Ovo je regionalizam i nije pogrešan izraz i nema razloga da "ne prođe".
Isti je rebus (s drugom slikom koja je išla u rubrici "novo ruho" u Kvizorami) objavljen prije par dana na Banetovom blogu.

Анониман је рекао...

U redu, ako je sa ikavskog govornog područja onda bi trebalo i mlijeko biti mliko!
pp

Slavko Bovan је рекао...

Ovdje je, čini mi se sve rečeno (ili nije?)