уторак, 22. април 2014.

SA FEJSBUKA

Autor: Miodrag Bata Babović
Vesela atmosfera vlada i na Fejsbuku (u grupi koja nosi ime ovog bloga). Prvo je autor gornjeg rebusa pokušao da me "isprepada" pričicom koju je iskonstruisao u vezi sa stručnom ekspertizom pomenutog sastava, a kako se nisam upecao, upita me da li ovo može u grupu.
"Može"! (zašto ne bi moglo) ali da bi zabava bila potpuna predložio sam i dodatni tekst: Jedno zmijoliko slovo + tri životinje = velika zverka!
Ko ne zna da se šali na svoj račun,...

3 коментара:

Buda је рекао...

Jel' to nitko neće (ili ne zna)??
Rješenje: gazda bloga

N. Petkovski је рекао...

Ovo sam još sinoć, ma kakvi sinoć, noćas u 2,15 sati rešio - SLAVKO BOVAN, ali nisam znao da postoji životinja koja se zove KOB. Mrzelo me da pretražujem po Googleu i ostalo za jutros. Sad sam našao da je to antilopa - "kobus kob" i sad se sve lepo slaže u ovom životinjskom rebusu:

"S" LAV KOB OVAN = SLAVKO BOVAN

Miodrag Bata Babović је рекао...

I zmija je u obliku slova S da sve bude animalnog karaktera. ;)