уторак, 28. октобар 2014.

ENIGMATSKI SAJAM (2)

Sajam u 10.50
Eroteka (153)
Na fotografiji je zabilježen početak današnjeg okupljanja na Sajmu knjiga u Beogradu. Fotografiju je stručno načinio Igor iz Osijeka. Po jutru se dan poznaje!. Tada smo naslutili da će biti ovo jedan značajan enigmatski skup. Dok sam stajao (sa Žugićem) na mjestu ove fotografije u daljini sam zapazio Borisa, Ranka i Draganu. Vidim da nešto veselo komentarišu. Kada su stigli kažu: "Ima više gostiju nego domaćina" sve praćeno smijehom. Nisu ni znali da su domaći raspoređeni po okolnim busijama (restoranima). Samo što sam stigao da se pozdravim sa zagrebačkom trojkom, počeše da se okupljaju i domaći i gosti . Za tili čas oživjelo je mjesto sastanka, a grupa je svake minute postajala brojnija, veselija i bučnija.

Šta je dalje bilo, saznaćete u sledećim nastavcima "Eroteke" (ako vas interesuje). Naime, pošto sam veoooooommmaaaa veseo zbog današnjem uspješnog dana, i pošto me euforija zbog prijatnog druženja sa kolegama još drži, moram da prekinem sa pisanjem. Nepisano pravilo glasi: "Piši samo kada si bistre glave". Pošto nisam bistre glave, jer sam opijen današnjim danom (iako nisam ni liznuo "gorivo" koje je donio Milutin Tepšić i koje nosi ime po sponzoru "tekućih pitanja. O sponzoru i piću, biće riječi kasnije). Dakle, nastavak sutra!

9 коментара:

Quizmaster је рекао...

Susreti enigmata su u redu, pa je i logično da su ljudi došli da se vide, jer ne zanimaju ih neke svađe unutar Enigmatskog saveza Srbije. Međutim, današnji (očigledno posećeni skup) ništa ne menja ono što sam rekao, da časni i pošteni ljudi ne bi trebalo da sarađuju sa lažovima i prevarantima. Smena Živanića biće obavljena i pored njegovih očajničkih pokušaja (u tesnoj saradnji sa Bovanom) da zaradi nekakve poene. Živanić nema nikakvu podršku i ugled među enigmatama, budite sigurni da mu neki ljudi iza leđa govore i gore stvari nego što ja kažem.

I samo da dodam (ako je neko možda bio u dilemi)- anonimne poruke koje su danas stizale na ovaj blog nisu bile moje, jer pojedince koji su zaslužili uvrede otvoreno vređam, ne hajući da li će njima ili nekom neutralnom zasmetati moj rečnik. S moje strane nema nikakve nervoze, naprotiv - danas likuje i smeje se ovaj samozadovoljni tip s medaljom, ali poslednji (tzv. najslađi smeh) ne može da bude njegov. Jednostavno, neko ko bez ikakvog srama obmanjuje javnost, šegači se i podsmeva čestitim ljudima koji protestuju, taj kad-tad mora da bude pušiona.

Slavko Bovan је рекао...

Na slici su slijeva nadesno: Rade Goljović, Ljubiša Banović, Stanko Žugić, Milorad Živanić, Ilija Ozdanovac, Dragana Milić, Vladimir Šarić, Jovan Vuković, Aco Brajković, Slavko Bovan i Živomir Jevtić (stoje).
Josip Dubrović i Sreten Perić (čuče).

Slavko Bovan је рекао...

Obratite pažnju na natpis iza nas: "Šta bi dao da si na mom mjestu"

Belirac је рекао...

Ja sam zakasnio na skup u 11 sati iz opravdanih razloga. Naš autobus je stigao u Beli Manastir sa zakašnjenjem pa nismo krenuli u 7 sati kako je bilo planirano. Osim toga morali smo putovati dužim putem preko Vinkovaca, a ne preko Vukovara jer je zatvoren put kod osječkog aerodroma. Zato sam na sajam stigao poslije dvanaest sati, a veselo društvo sam zatekao u kafiću kod hale 2a (ili 2c). Stigli smo na promociju u 13 sati, a razgovore i druženje napustio sam tek u pola pet poslijepodne da bih stigao kupiti koju knjigu prije povratka kući u 18 sati. Kući sam stigao u 22:30 i odmah Slavku poslao neke slike.

Slavko Bovan је рекао...

Slike stigle (očekujem još!). Već sutra će biti objavljene.

Анониман је рекао...

Čekam dalje izveštaje.
J.J.

IlijaO је рекао...

Prije Vukovića stoji Boris Nazansky, a tebi Slavko s lijeva je Ranko Skopal!

Slavko Bovan је рекао...

Hvala, IlijaO na nadopuni mog propusta.

Slavko Bovan је рекао...

Na slici su slijeva nadesno: Rade Goljović, Ljubiša Banović, Stanko Žugić, Milorad Živanić, Ilija Ozdanovac, Dragana Milić, Vladimir Šarić, Boris Nazansky, Jovan Vuković, Aco Brajković, Slavko Bovan, Ranko Skopal i Živomir Jevtić (stoje).
Josip Dubrović i Sreten Perić (čuče).