петак, 24. октобар 2014.

NOSTALGIJA (326)

4. Susreti enigmata Srbije, Pančevo, 13.11.2004.

11 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Mislim da je ovo fotografisao Jovan Vuković, ali nisam sasvim siguran.

Slavko Bovan је рекао...

Sjećam se da sam se na povratku u KI (dok sam čekao bus) smrzao k'o pingvin.

N. Petkovski је рекао...

Obično se kaže: smrzo sam se k'o PI ... (ali ne NGVIN):):):)

MOMIR је рекао...

Bio je novembar, hladno i dosadna kiša, ali se nadam da su učesnici IV SES-a ipak poneli i neki lep utisak iz Pančeva. Ja kao domaćin i isključivi organizator tih susreta nažalost nemam nijednu fotografiju sa ove manifestacije, pa molim one koji ih imaju da mi proslede.

Momir Paunović

Slavko Bovan је рекао...

Momire, naravno da ima lijepih uspomena. Valja reći da je od Pančeva, praktično, sve i krenulo. Od te 2004. godine krenulo je redovno okupljanje enigmata Srbije.

Slavko Bovan је рекао...

U lijepom sjećanju mi je i onaj glumački nastup na Susretima. Bilo je vrlo lijepo. Takođe, i tadašnji gradonačelnik je lijepo govorio o Pančevu prilikom otvaranja Susreta.

Sve pohvale za organizatora!

IlijaO је рекао...

Nikola, Nikola- ja za taj PI znam da je trajno žareća- pa zar je moguće da se ikada desilo smrzavanje?

Slavko Bovan је рекао...

Nikola, IlijaO, ne znam o čemu pričate, ali vjerujem vam :)

N. Petkovski је рекао...

Upravo u tome i jeste paradoks. I ja znam da je trajno žareća, ali neko izmislio takvu sintagmu i ona opstala do danas. Ustvari to je verovatno OKSIMORON - sintagma oprečnosti.

Ima takvih bezveznih sintagmi koliko hoćeš. Na primer: pijan kao zemlja, ili pijan kao letva, ili čak pijan kao majka!!!

IlijaO је рекао...

Eh - sad bih i ja izrekao taj jedan oksimoron. U pravu kao...?.a Slavko to zna! Čudo jedno....Em topli led, em pametna budala,stari mladić, visoka dolina - ma ima toga zabilježeno u životu...
Nećeš vjerovati, ali na jednom davnom testiranju za nekih od kvizova- za pojam oksimoron nisam ni znao. E , onda sam se potrudio..

N. Petkovski је рекао...

Vidiš kako enigmatika opamećuje ljude

Jooooooooooj, sad moram da budem Šampolion pa da dešifriram ove hijeroglife dole

Prvi put nije uspelo, idem na popravni