уторак, 28. октобар 2014.

REBUSANJE (1150)

Autor: Luka Pavičić

6 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Šta je ovdje zapelo?
Luka, nije valjda da sam nešto pogrešno pripremio?

Luka је рекао...

Ma sve je OK Slavko, samo sam ja zamislio sasvim druge "fotke" za postavku, jer mi je ovaj naziv za stvari na slici pomalo stran.
I mene si doveo u zabludu jer, iskreno govoreći, ni sam nisam mogao riješiti vlastiti rebus.
Pomislih da li to godine čine svoje, ili je Slavko potpisao krivog autora.

Luka је рекао...

Vjerujem da će sutrašnji rebusi biti odgonetljiviji, i da će te guštati u banetovim i mojim kreacijama.

Slavko Bovan је рекао...

Možda i ja griješim, ali ovo na slici bi trebalo da se zove baš tako (4 slova). U Hrvatskoj se tim pojmom (4 slova) naziva nešto što se u Hrvatskoj zove drugačije sa 5 slova a u Srbiji sa 3 ili 5 slova (Ovih 5 slova u HR i SR je potpuno ista riječ)

Ilija Đurković је рекао...

Au, Slavko što si ga zakomplikovao! :-)

PARA MARA MARAME (rama, rame, pa rama)

Slavko Bovan је рекао...

Da!

(Ilija, danas sam u posebnom raspoloženju)