среда, 25. фебруар 2015.

REBUSANJE (1361)

Autor: Milutin Tepšić

7 коментара:

Dušan је рекао...

DIVAN PATAK

Dušan је рекао...

DIVAN TETAK

Dejan Minić је рекао...

Ovo je direbus, iako verovatno autor na to nije računao:)

Na istu foru sam ranije objavio direbus: SIROMAŠNI TETAK/PATAK

IlijaO је рекао...

Koliko se sjećam, već je vođena polemika na istu temu, pa tak, te tak
( moj indirekt- biljarski štap, ke...). Mislim da je ovo rebus sa dva rješenja, i oba su točna( osim ako autor nije zamislio nešto drugo).

Dejan Minić је рекао...

To ti kažem (direbus=rebus sa dva rešenja).

Pretpostavljam da je autor zamislio TETKA.

Slavko Bovan је рекао...

Ne, autor je zamislio PATKA, ali tu sam ja da vidim i tetka (jak sam sa ovim rodbinskim nazivima).

Pretpostavio sam da će se povesti priča o ovome, što me veseli.

Moj drug Milutin, druga klupa do vrata, malo se poigrao ovim divanima, otomanima...i sastavio je 4-5 komada koji idu redom u narednim rebusanjima.
Primam i reagovanja!!!!

Gojko је рекао...

Spunerizam

DIVAN TAK - KIVAN TAD