среда, 27. мај 2015.

REBUSANJE (1540)

(Grafička obrada: Dejan Minić)

24 коментара:

IlijaO је рекао...

Pomoć: Na slikama su Mirka Šajić i Ilija Ozdanovac ( koji su, eto, ne svojom voljom postali inspiracija vrlim kolegama)!

IlijaO је рекао...

I pohvala Luki za ideju, a Dejanu za simpa ilustraciju, jer baš sam se tako otprilike osjećao kad god bi Mirka bila blizu mene!

Slavko Bovan је рекао...

Šta je ovo? Nije valjda da treba i fraza?
Evo ja ću pomoći: Ono EKK nema veze sa rješenjem već samo sa osobama sa slika. (Dejane, zahvaljujem!)

Luka је рекао...

Evo ja ću dati prvo asocijativni "naslov" rebusa:

UGOŠĆIVANJE (5,4,6)

Slavko Bovan је рекао...

...s tim što brojevi u zagradi nisu postavka već rješenje.

Luka је рекао...

Da, Slavko, postavka će biti dana kao druga pomoć.

IlijaO је рекао...

izgleda da ćemo ja i Mirka, ipak, ostati enigma!

Mirka је рекао...

Baš nas briga. Nek' smo dobili novu garderobu,pa i ne bili riješeni.
Ja do sada nisam bila junak stripa. Smijem se čim vidim ovo. Baš smo simpatični.

Luka је рекао...

Prije nego uđemo u drugi dan evo i postavke: 3,5,2,5

Dusan је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
Slavko Bovan је рекао...

Nije tačno.

Dusan је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
Dusan је рекао...

Vidim, napisao sam dok je Luka pisao postavku.

IlijaO је рекао...

Hajde da pomognem asocijacijom:
Jedan muzikalni Martin ugosti (Doka ne) Holideja !

Luka је рекао...

Evo još jedne pomoći.

Rečenica postavke je u AORISTU!

Анониман је рекао...

Кад то није могао ријешити Илија Подгорички онда неће нико!
Никола

Mirka је рекао...

PRIMI RIKI BILIJA
Jedva, uz toliku pomoc.

Mirka је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
Mirka је рекао...

Hvaka Luki i Dejanu. A i Slavku što je objavio. Lijep gest.

Mirka је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
Mirka је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
Анониман је рекао...

Мени опет није јасно:)
Никола

Mirka је рекао...

Pri Mirki bi Ilija. Slovoskok je, Nikola. Slovo I skočilo.

Mirka је рекао...
Аутор је уклонио коментар.