недеља, 28. јун 2015.

ASOCIJACIJE (803)

Autor: Marko Mihaljević

19 коментара:

Marko Mihaljević је рекао...

mala pomoć za malo tvrđi orah:

na drugoj je slici Mojsije, a na trećoj porculan :)

Miodrag Bata Babović је рекао...

i Moj sija pa se ne hvalim.

Šalim se, prepoznali smo ga. Istina, porculan mi nije pao na pamet... ja sam na treći pojam gledao kao čaj (odozgo je Indija) ili servis...

Četvrta je tamjan, smola ili nešto treće?

UNESCO је рекао...

Žeravica? Ili vatra?

Slavko Bovan је рекао...

Netačno!

UNESCO је рекао...

More?

UNESCO је рекао...

Indijsko, Crveno, Kinesko i Arapsko more

Slavko Bovan је рекао...

Ne!

Marko Mihaljević је рекао...

jedan pomoćni ključ:

PORTUGAL

Анониман је рекао...

Vasko de Gama?

N.

Slavko Bovan је рекао...

Ne!

Dusan је рекао...

MAGELAN

Slavko Bovan је рекао...

Ne, rešenje se piše malim slovom.

Marko Mihaljević је рекао...

još jedan ključ:

podmornica kapetana Nema

Анониман је рекао...

lađa?

N.

Slavko Bovan је рекао...

Ovo bi moglo da se uvaži-
LAĐICA.

Душан је рекао...

Objasnjenje?

Marko Mihaljević је рекао...

indijska lađica ili nautilus (školjka)
Mojsijeva lađica - vrsta sobne biljke
porculanska lađica - vrsta sitnog laboratorijskog posuđa
navikula ili lađica - crkvena posuda za držanje tamjana

+
portugalska lađica - vrsta žarnjaka slična meduzi :)))

Душан је рекао...

Au, za ziivota ne bih resio. Meni od svega nabrojanog samo nautilus poznat, naravno bez alternativnog naziva. :)

Marko Mihaljević је рекао...

Znao sam da će ova biti malo teži "zalogaj". Malo za pomjenu da ne budu sve asocijacije laganini. Ipak Vas treba održati u zavidnoj formi :)(: