петак, 26. јун 2015.

NOSTALGIJA (458)



NAJMLAĐI UČESNIK PRVOG SVJETSKOG ENIGMATSKOG PRVENSTVA
U početku 1992 godine, prva privatna TV stanica u Sloveniji Kanal-A  organizovala je, sa enigmatskom revijom KIH, kviz za izbor učesnika za  prvo svjetsko prvenstvo enigmata koje je bilo održano 26-27.6. 1992 u Njujorku. Kviz je vodio doajen slovenske enigmatike Jože Stabej, koji je kasnije bio kapiten slovenske sekipe. Za kviz je vladao veliko interesovanje  pa se izbor razvukao na tri mjesece. Na kraju su se kao tri finalna pobjednika u ekipu plasirali Iztok Ahačić (31 god), Tomaž Cedilnik (19) i Vladimir Milovanović (16). Tako je Vladimir, sa vršnjakom iz Poljske,  bio najmlađi učesnik prvog svjetskog enigmatskog prvenstva.
(Prilog: Branko Milovanović)

7 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Možda bismo u komentarima mogli saznati još neke dodatne informacije?

Slavko Bovan је рекао...

Npr. poredak?!

Rok Ban је рекао...

KONAČNA TABELA.
1. SAD
2. Argentina
3. Poljaka
4. Kanada
5. Turska
6. Češka
7. Slovenija
8. Japan
9. Holandija
10. Hrvatska
11. Finska
12. Njemačka
13. Mađarska

Анониман је рекао...

Kako sam i ja bio sudionik tog važnog skupa, ne mogu a da pošaljem i pojedinačne rezultate.
1. David SAMUEL (Kan) 536
2. Darren RIGBY (Kan) 531
3. Daniel JOHNSON (SAD) 526
15. Pero GALOGAŽA (Hrv) 429
25. Tomaž CEDILNIK (Slo) 381
27. Stjepan HORVAT (Hrv) 359
32. Iztok AHAČIČ (Slo) 306
33. Vladimir MILOVANOVIČ(Slo) 304
39. Jože STABEJ (Slo) 271
44. Davor PERKOV (Hrv) 219
47. Gordana HORVAT (Hrv) 134
52. Laszlo TISZAI (Mađ) 54 (najstarij, posljednji i legendarni).

Анониман је рекао...

Pardon, ovaj posljednji anonimus sam ja, Pero. Inače, zadaci na tom 1. svjetskom prvenstvu u rješavanju zagonetki su bili velika novost za mene. Mnogo mi je pomogao baš gospodin Stabej s kojim sam sjedio za stolom (po četvero iz različitih zemalja)i koji mi je objašnjavao šta se u kojoj zagonetci traži. Pozdrav

Slavko Bovan је рекао...

Hvala!
Pero, jesi li na kvizovci?
Ako jesi, javljaj razvoj situacije (uz pozdrav smim igračima).

Анониман је рекао...

Ne nisam na kvizovci. I ja kao Novak Đoković ne mogu da igram turnire niže kategorije... Šala mala, imam nekih problema i trenutno sam sa sinom u redakciji...Pozdrav, Pero