четвртак, 30. јул 2015.

EK "KIKINDA" U NEVESINJU


Odmor blagotvorno deluje!
Sve ide po zacrtanom planu.
Danas lagana šetnja po Nevesinju, i prilika da se "prošeta" i majica EKK po tzv. Srednoj ulici (Pješačka zona + zona kafića i restorana).
Sa interneta o građevini iza mene: Nevesinjska sat ili sahat-kula se nalazi u samom centru Nevesinja i nacionalni je spomenik Bosne i Hercegovine. Sat-kula je visoka oko šesnaest metara i sagradena je prije 1664. godine, kada je ove krajeve pohodio i o njima pisao poznati putopisac Evlija Čelebija. Sam Evlija Čelebija kaže da se svi gradski mujezini ravnaju po ovom satu i uče ezan pet puta u određeno vrijeme.


Važno obaveštenje- Lokalni broj telefona mi je 387-66-360-052.
(Pošto sam ubacivanjem ovog broja potpuno pobrkao imenik, trebaće bi izvesno vreme da se javim svima kojima treba da se javim)

4 коментара:

Mišo је рекао...

Srećan boravak u kršnoj Hercegovini!

Slavko Bovan је рекао...

Hvala! Odmor mi baš prija.

Slavko Bovan је рекао...

Lijepo vrijeme u Nevesinju

Slavko Bovan је рекао...

Cujem da je veselo i u Srednjoj Bosni. Ekipa se dobro zabavlja.