среда, 22. јул 2015.

JOVANOVA SKANDINAVKA

Alo, danas

9 коментара:

Анониман је рекао...

кишобран, одиграти, различак, н, матура, елас, нин, летина, о, ики, орар, јаков, нг, ен, дивертисман, конституанта, с, оливерајежина,в, нато, илегала, амок, већ, њ, ан, чивутин, фесови, радетодоровић, тоналитет, соц, ата, ученик, јаз, мвг, ракијаши, а, бора, насећи, бд, уранак, уљара, радишаурошевић, ецати, махараџа.
Никола

Belirac је рекао...

Dok sam bio na Zlatiboru (10-17. VII.) svaki dan sam kupovao tabloid "Alo!" No, moja ukrštenica na red je došla tek 22. juna. Nadam se da mi je sekretar EKK-a kupio primjerak!

Mišo је рекао...

Jovane, ja ću ti sačuvati kompletan ALO.

Dejan Minić је рекао...

Interesantno da je Jovan napisao ˝tabloid˝, a ne ˝dnevne novine˝, što je apsolutno tačno. Barem su sada ukrštenice kvalitetne:) Lepo je i to što se širi krug saradnika.

Mišo, imaš li kakve povratne informacije od ljudi iz ˝Alo˝-a da li su dosad zadovoljni ovim autorskim ukrštenicama?

Slavko Bovan је рекао...

"Alo" je već nabavljen (jutros) za Jovana.
Mišo, nije loše da za Jovana obezbijedimo dva primjerka.

Belirac је рекао...

Zahvaljujem i Miši i Slavku, a Miši i na objavi ukrštenice. Dugo već nisam ništa objavio u nekim srbijanskim novinama.

Анониман је рекао...

Autorska, pa ispade Rade Todorovic, gde ga samo nadje, pa u bazi... ovo je automatika

Mandrak је рекао...

Meni ovo izgleda kao sasvim normalna ukrštenica, ni mnogo dobra, ni mnogo loša, ni lakša, ni teža od mojih. Iz nekih svojih razloga se i ja radujem objavljivanju.

Belirac је рекао...

Anonimni komentator je, ako sam dobro shvatio, htio reći da sam se ja samo potpisao na ukrštenicu objavljenu u tabloidu "Alo!", a da ju je sastavio neki kompjuterski program. Pošto sam se više puta izjašnjavao protiv toga da se na ukrštenice i druge zagonetke sastavljene kompjuterom potpisuje onaj ko im nije autor, moram ovdje napomenuti da anonimac ne piše istinu. Ja ni nemam alate za automatsko sastavljanje ukrštenica, ali se - naravno - koristim Guglom i Vikipedijom. A do Radeta Todorovića se lako dolazi baš preko njih: Rade Todorović.