четвртак, 27. август 2015.

ASOCIJACIJE (838)

Autor: Marko Mihaljević

10 коментара:

Marko Mihaljević је рекао...

joker pojam:

SIROTAN

Slavko Bovan је рекао...

Meni se rješenje čini tako očiglednim da se čudim da nema odgovora.

IlijaO је рекао...

Ljepotica

IlijaO је рекао...

Čačanska ljepotica- vrsta šljive
Uspavana ljepotica
Ljepotica i zvijer
..a ovo mi baš ne pada na um

Marko Mihaljević је рекао...

Točno Ilija!

Četvrto je: lenta (za missicu)

Душан је рекао...

U najmanju ruku los izbor slika za asocijaciju. Pogotovo vukodlak i traka svetog Djordja, jer aludiraju vise na sto drugih stvari nego na lepoticu.

Milan Žarkovački је рекао...

Sasvim se slažem sa Dušanom, ali nisam se bio odvažio da kritikujem. Bolje bi bilo da je slika neke postojeće zveri, ali možda i vukodlak spada u zveri?! Zatim, i traka svetog Đorđa je neka traka, ali mnogo jasnije bi bilo da je slika neke običnije trake. E sad, možda je autor baš hteo da zadatak ne bude suviše lak.

Slavko Bovan је рекао...

Autor ne snosi krivicu za slike. Slike sam ubacio ja. Činilo mi se da je bolje ubaciti nedefinisanu zvijer već npr. VUKA.

Milan Žarkovački је рекао...

E, onda nije čudo što je nama bilo teže da rešavamo nego Vama, Slavko, pošto mi još treba da otkrijemo i koji su pojmovi predstavljeni slikama. Naš zadatak je zanimljiviji.

Slavko Bovan је рекао...

Sve u svrhu zabave :)