среда, 30. септембар 2015.

NOVO OD NOVE

Autor: Novo Zekić

4 коментара:

Hajro је рекао...

Evo Mesud i ja uzivamo u pogledu (opisujem mu cijeli kraj) na Satorsko jezero, ljepota je to, moj kraj ... Sto se "licencija" tiche podrzavam kreativnost i sve slobode (dakle idu cestitke), ali bih volio da na neki nachin manje iskusnim autorima (ili novima ako takvih ima) bude objasnjeno da za standardne radove namijenjene rjeshavachima vaze neka druga pravila.

Srdachan pozdrav sa Une.

Dragan Dragoljević је рекао...

Čika Novo, koliko vremena vam treba za jednu ovakvu ukrštenicu?

ESSA је рекао...

Pozdrav dvojcu s Une! Ejub

Анониман је рекао...

Iskreno Dragane, ne bih mogao tačno odgovoriti na Tvoje pitanje, prije svega iz razloga što sam ja svega dvatri puta sjeo s namjerom da pravim bjelinu 8x8; uglavnom se one nametnu same kao posljedica one standardne bjeline 7x7 koju ja praktikujem.