четвртак, 26. новембар 2015.

NEDJELJKOVA KNJIGA


Danas mi je poštar donio knjigu "Imenoslov" Nedjeljka Nedića sa posvetom. Zahvaljujem poštovanom kolegi.
Knjiga je iz 2012. godine, drugo dopunjeno i prošireno izdanje. Na 260  je dat je spisak i tumečenje značenja mnoštva muških i ženskih imena koje je Nedjeljo skupljao i sortirao godinama. Knjiga je štampana u 300 primeraka, a jedan od tih primeraka biće u mojoj biblioteci uz ostale Nedjeljkove knjige koje imam ("Jednoslovi", "Dvoslovi," "Veseli Bećarci", "Pomicaljke" i "Enigmatikon".)

4 коментара:

Luka је рекао...

Meni je prije par dan također stigla ova knjiga, te se Nedjeljku zahvaljujem na poklonu.

Marko Mihaljević је рекао...

Još jednom se zahvaljujem gospodinu Nediću na poklonu!

Dejan Minić је рекао...

Mene je malopre posetio poštar:) Najlepše se Nedjeljku zahvaljujem i na lepoj posveti i na knjizi.

ljubica bilalovic је рекао...


Moj poštar je bio najsporiji, ali vrijedilo ga je čekati. Zahvaljujem Nedjeljku na lijepom i korisnom poklonu. Više puta sam bila u dilemi da li je ime neke osobe koju ja lično poznajem dovoljno poznato da ga upišem u križaljku. Sada to mogu sa sigurnošću znati. Hvala još jednom!!!
Posebno hvala i na lijepoj posveti!!!