среда, 30. децембар 2015.

REAGOVANJE



Piše: Dinko Knežević
Slavko, drago mi je da si uvrstio pojam Šuplja stijena u rubrici "Reč po riječ".Ja sam isti pojam namenski ubacio u bijelu ukrštenicu koja je nedavno objavljena u Pobjedi. U atacmentu Ti šaljem sliku, panoramski pogled na površnski kop, odlagališta (vulkanski pejsaž) i jalovište.(Slike su nastale 17.12.2015.)
Ja sam tamo prisutan, kao projektant, praktično od početka aktiviranja rudnika, 2009.g. Od tada ja projektujem flotacijsko jalovište. Šaljem  par lepih slika sa jalovišta (bio je divan sunčani dan, sa malo zaostalog snega, bez vetra i sa temperaturom, malo iznad nule). Vidi se i seča šume radi krčenja prostora za prošrenje jalovišta.

2 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Zahvaljujem.
Dinko je poslao više fotografija, a ja sam odabrao ove tri.

Slavko Bovan је рекао...

ŠUPLJU STIJENU sam i uvrstio inspirisan Dinkovom ukrštenicom i prepiskom s njim (kada mi je najavio da ide u CG).