четвртак, 28. јануар 2016.

KNJIGA AFORIZAMA


Danas mi je poštar donio knjigu Ljubomira Ilića "Remontovanje mozga" koja mi stiže preko časopisa za humor i satiru Šipak (vidi link: OVDE) koji uređuje Igor Braca Damnjanović (koji je jedno vreme bio saradnik i TIO, a nadam se i obnavljanju sradnje. Vidi popis oznaka -levo).

U knjizi je mnoštvo dobrih i odličnih aforizama. Preporučujem!

Evo izbora:
Naša situacija nije loša, mada prelazi očekivanja i najvećih pesimista.
Kod nas nema cenzure... kada su hvalospevi u pitanju.
Ko radi, ne boji se gladi, ali ja neću da rizikujem.
Među penzionerima vlada jednoumlje. Samo misle kako da prežive.
Ne bojim se svetle budućnosti. Sve dosadašnje sam uspešno prebrodio.
I danas su obećali bolje sutra. Ali mnogo ubedljivije nego juče
Štedim. Za sada samo na rečima.
Imam i ja svog Boga. Dobio me gratis uz fabriku.
Bio sam na promociji neke knjige. Koktel je bio odličan.
Nije lako biti policajac. Radi se udarnički.
Opet turska serija, nabijem je na kolac.

Нема коментара: