недеља, 24. јануар 2016.

NOSTALGIJA (545)



U organizaciji Enigmatskog saveza Srbije i Enigmatskog društva "Đorđe Natošević", u Sinboru su održani OSMI susreti enigmata u vremenu od 22-24. avgusta 2008.godine.
Tokom susreta učesnici su obišli znamenita mesta u Somboru i oko njega. Posećena je Somborska čitaonica, Galerija slika Milana Konjevića, Bezdanska čarda i ETNO SALAŠ, gde je pripremljen bogata večera od divljačiGDE JE PRIPREMLJENA.
Učesnici su obišli i grob velikana  somborske i srpske enigmatike Radislava Marinkovića – Rademara.
Na slici na Etno salašu: Jovan Vukovič, Radojica Jovičić i Nikola Petkovski.
(Prilog: Radojica Jovičić)

6 коментара:

Анониман је рекао...

Tri divna poznata čoveka - ljibitelji enigmatike.

Анониман је рекао...

Ne znam kako ispade anoniman.
Gornji tekst sam napisao ja:Mirko Stanković iz Čelinaca.
Bio sam i ja na tom skupu, ali na drugim slikama.
Pozdrav trojici prijatelja.

Slavko Bovan је рекао...

Pozdrav i za Mirka!

Dejan Minić је рекао...

Eto i Mirka ˝na vezi˝:) Draga lica, a tanjiri prazni!

N. Petkovski је рекао...

Ova je fotografija napravljena čim smo seli za sto. Kazan se još uvek krčkao, a malo zatim je nastala provala oblaka i pljusak, ali je blagovaonica bila ispod nastrešnica, pa nije bilo problema i mi smo se propisno "nakrkali" uz prelepu muziku jednog ansambla koji je pevao najpre vojvođanske pesme, a onda se prešlo i na pesme iz svih krajeva bivše Juge. Bilo je uživanje.

Belirac је рекао...

Evo jednog članka koji je najavljivao događanja kao na slici: svevesti.com.