четвртак, 25. фебруар 2016.

REBUSANJE (2043)

Objavljivano na blogu Baneta Nikića.

10 коментара:

Dusan је рекао...

ŠAKIRA GOST NA HVARU

IlijaO је рекао...

Dakako, nisam stigao prije Dušana- ŠAHOVSKA GARNITURA! Odličan Dejane!

Dejan Minić је рекао...

Hvala. Slavko je ovaj iz naftalina izvukao.

Gojko је рекао...

Možda bi mogao anagramni rebus gdje je ŠAHOVSKA GARNITURA U RJEŠENJU,a postavka je...

HOGAR SAKRIVA TAŠNU

N. Petkovski је рекао...

Čudna neka šahovska garnitura kad i beli i crni imaju po dve dame (po jednu na tabli i po jednu na strani u rezervi). Ovo neki bigamijski šah.

Milan Žarkovački је рекао...

Ne znam da li se Nikola šali, ali za slučaj da ne: Na slici je standardna garnitura za turnire, gde igrači na raspolaganju imaju rezervne dame, za slučaj da promovišu pešaka dok imaju već jednu damu na tabli.

N. Petkovski је рекао...

Nisam se šalio (mada je komentar šaljive konotacije), nisam znao za ove rezervne dame, prvi put se susrećem sa ovim, ali neka, naučio sam nešto novo.

Milan Žarkovački је рекао...

Drago mi je. Ja sam za onu: Ko pita ne skita.

IlijaO је рекао...

Ja sam opet, Nikola, zaključio da je, ne samo dama nego i sve ostale ( osim kralja) potrebne kao rezervne. Iz razloga što se figure u šahu jedu!
Kako su većinom izrađene od drva- Živjela nam drvna industrija!

Milan Žarkovački је рекао...

Figure se jedu samo figurativno!