субота, 30. април 2016.

KO JE NA SLICI?

Ko rešava ukrštenicu dok mu mače "suflira"?

13 коментара:

N. Petkovski је рекао...

Rešavač mi nije poznat, ali mi nešto mnogo poznato ovo mače :):):)

Slavko Bovan је рекао...

Nikola, vjeruj mi da ti je rješavač vrlo poznat!

Rešad Besničanin је рекао...

Da nije ovo Pero?

Slavko Bovan је рекао...

Nije Pero, ali jeste enigmata.

Rešad Besničanin је рекао...

Slavko, a da nije Hudolin?

Slavko Bovan је рекао...

Nije ni Hudolin, ali, takođe, ni njemu kao ni Hudolinu prezime ne završava na Ć.

Cryptoman је рекао...

Boris?

Unknown је рекао...

Борис, сигурно.

Slavko Bovan је рекао...

Nije, ali je, kao i Boris, bio na Uni 2015.

N. Petkovski је рекао...

Od onih kojima prezime nije na "ć" ostaju još Kutnjak i Skopal, a takođe i Štefan Markovič na koga tipujem (ali na ovoj slici ne mogu da mu vidim znak raspoznavanja - brk).

Slavko Bovan је рекао...

Štefan Markovič jeste!

N. Petkovski је рекао...

He-he, ako mu se ne vidi brk, mačetu se brk itekako vidi! I kao što ispod slike piše da mače suflira, baš je i meni sufliralo da mu pogodim gazdu.

Анониман је рекао...

Taj snimak je napravljen u oktobru 2009 i to maće je napušteno. Našla ga je kći od prijatelja u susednom selu i ono je bilo vezano na mene toliko, da ni kasnije, kada je odraslo, je vrlo rado sedelo na mom ramenu. U nas je bio dobre tri godine, dok nije jednog dana nestalo.

Štefan Markovič