понедељак, 30. мај 2016.

ANAGRAMIRANJE (2213)

TO SVAĐA EKRAN
Autor: Milan Žarkovački

16 коментара:

Sneška је рекао...

SVAKA RĐA TONE!
VEKNA, A RĐA STO?!
SA VRATA: ĐEKNO!
SENA VOĐA, KRTA!
NA TO SVE, KRAĐA!
A VOĐA: E, NA KRST!
A NEKRST, A VOĐA?!
ĐAVO: NAKRASTE!
RAĐE, SKOTA VAN!
O SAV "NET" KRAĐA?!

Miroslav Cvetković је рекао...

Bilo bi pošteno da neko od mnogobrojnih dobrih anagramista koji objavljuju na ovom blogu objasni Sneški kako treba da izgleda dobar anagram. Mislim da se ona neće naljutiti ako to neko učini. Biće to korisno za nju, a možda i za našu enigmatiku.

Sneška је рекао...

Samo hoću da vidim šta se sve može iskombinovati od ponuđenih slova. Ponekad neka od tih kombinacija skriva ono što se na prvi pogled ne vidi.
Hvala Miroslave na sugestijama.

IlijaO је рекао...

Možda se onda, Sneška, baš iz tog razloga, ne mora sve pisati, nego prosijati, dovesti u korelaciju frazu i rješenje, kao u asocijacijama, pa ako negdje nije zabilježeno- e, onda je to to!

Sneška је рекао...

Naravno, ne mora sve ići u etar, uvaženo!

Анониман је рекао...
Администратор блога је уклонио коментар.
IlijaO је рекао...

KRAĐE STANOVA

N. Petkovski је рекао...

Ja sam ovo rešenje imao mnogo ranije, ali ne vidim nikakvu vezu sa ilustracijom, pa ga nisam ni slao, smatrajući da je slučajno i da se samo uklopila slova. Rešavajući, došao sam i do KARAVAĐO (italijanski slikar) i mislio sam da one figure u raznim bojama na slici predstavljaju možda nekakve boje za slikanje, ali od ostalih slova ENST, nisam mogao uklopiti suvisli pojam. Ideja mi je bila SENT KARAVAĐO (Sveti Karavađo), možda neka garnitura boja za slikanje, kao što ih ima i sa imenom Đoto (Giotto).

Ako je rešenje KRAĐE STANOVA tačno, onda ne znam o čemu se radi.

Luka је рекао...

Možda je Milan mislio na:

VOĐE STRANAKA

N. Petkovski је рекао...

E, ovo je zacelo tačno. Nisam nikako mogao da ukalupim ono Đ u neku dobru reč, a VOĐE nisam video (verovatno zato što ne pripadam nijednoj stranki) :):):), pa mi pamet nije otišla razmišljati u tom pravcu.

Milan Žarkovački је рекао...

Baš ste me uveselili neočekivanim komentarima! :-D

Jeste, Luka; mislio sam na tvoje rešenje.

IlijaO је рекао...

E neka mi sad netko kaže ( čik ako sme!): krađe stanova - vođe stranaka?
Zar ne fali druga crtica?

Luka је рекао...

Duga i druga, Ilija!

Rešad Besničanin је рекао...

Nisu svi Sneškini anagrami loši: u prvom, petom i osmom ima istine!

Sneška је рекао...

Možda nisu svi dobro sročeni ali glagoli koji se kriju u Milanovom anagramu su uvek "inspirativni" za "premetačinu", grubo rečeno.

Zdenko је рекао...

NOVA RĐA SEKTA