среда, 25. мај 2016.

JOVANOV SLOGOVNI KVADRAT (33)

Prva verzija
BOL, DA, KU, KU, MAN, MAN, MJER, NO, NO, RI, RI, ŠA, ŠA, TO, TO, VIĆ
Vodoravno i okomito: 1. Lokalni naziv za stanovnicu baranjskog sela Bolmana, 2. Onaj koji je dao mandat; opunomoćitelj (mn.), 3. Koje se odnosi na napravu za mjerenje kutova, 4. Prezime zabilježeno u Podgori u Dalmaciji u 17. stoljeću (Rječnik JAZU); također prezime u Crnoj Gori.
Druga verzija
BOL, DžU, JA, JA, KU, KU, MAN, MAN, NO, NO, OZ, RI, RI, ŠA, ŠA, VIĆ
Vodoravno i okomito: 1. Lokalni naziv za stanovnicu baranjskog sela Bolmana, 2. Povijesna regija na sjeveroistoku Kine, 3. Koje je željno znanja; koje je znatiželjno; koje ima neobične i rijetke odlike (lat.), 4. Hrvatsko prezime zabilježeno u okolini Kutine ("Leksik prezimena SR Hrvatske").
Autor: Jovan Nedić

6 коментара:

Sneška је рекао...

Prva verzija:
BOL MAN KU ŠA
MAN DA TO RI
KU TO MJER NO
ŠA RI NO VIĆ

Sneška је рекао...

Druga:
BOL MAN KU ŠA
MAN DŽU RI JA
KU RI OZ NO
ŠA JA NO VIÇ

Sneška је рекао...

Pardon, ŠA JA NO VIĆ

Belirac је рекао...

Jeste, to su rješenja. Skrećem vam pažnju na etnik BOLMANKUŠA. Ako i u vašem kraju postoje takvi etnici, napišite ih u komentarima.

Sneška је рекао...

Naši prijatelji i saradnici koji su se iz Osijeka preselili u Novi Sad, prezivaju se Bolmanac.

Belirac је рекао...

Pretpostavljam da sve osobe koje se prezivaju Bolmanac potječu iz Bolmana. Na popisu stanovništva 1948. godine u Osijeku su se četiri osobe tako prezivale i sve su pripadale istoj porodici.