петак, 27. мај 2016.

REBUSANJE (2166)

Animirani prikaz 3 rebusa  3 x 5,6
Autor: Dejan Minić

8 коментара:

Dragiša је рекао...

DOPIS TELALA...
nastavite

Dusan је рекао...

DOPIS TENORA

Dusan је рекао...

DOPIS TESARA

Dejan Minić је рекао...

Tako je. Cenim da je DOPIS TELALA najbolje rešenje.

Marko Mihaljević је рекао...

I nismo dugo čekali :))

Slavko Bovan је рекао...

Slutim da je biti još ovakvih rebusnih prikaza :)

Milan Žarkovački је рекао...

Naročito mi se sviđa Dejanov izbor piste, a i ugla iz kog je snimljena; to je pista aerodroma Sent Bartelemi ili Sveti Bartolomej, na istoimenom karipskom ostrvu. Čuvena je među ljubiteljima vazduhoplovstva kao jedna od najnezgodnijih pista - razlog može da se nasluti već sa slike: prilično je kratka a prilaz je, zbog padine ispred, neobično strm.

Ja sam, inače, veliki ljubitelj vazduhoplovstva, pa su mi zato ovakve stvari bliske. Imam i solidno padobransko iskustvo. Eto, Dejan me je podstakao da se malo pohvalim. :-)

Dejan Minić је рекао...

Hvala, Milane Ž. Drago nam je da smo nešto novo saznali o tebi mimo enigmatike.

Slika je namerno odabrana i estetski savršeno odgovara. Meni su ovakve stvari poznate kao ljubitelju putovanja i mnogi putopisi se bave upravo ovim čuvenim aerodromom.