среда, 25. мај 2016.

ZRNCA (1175)

Autor: Snežana Stamenković Jovanović

13 коментара:

Tonci M је рекао...

Krzno.

Slavko Bovan је рекао...

Da.

Nedjeljko Nedić је рекао...

Možda sam zahrđao, ali o čemu je ovdje riječ?

N. Petkovski је рекао...

I ja pitam isto!

Sneška је рекао...

Npr. prirodna povezanost.

Sneška је рекао...

Slavko, u zagradi treba da stoji (5,3), jer im je slovo E zajedničko, kao unija dva skupa.

Tonci M је рекао...

zajedničko je DE, pa je (prema Markovom označavanju) 5 (dužina riječi BUNDE) - 4 (dužina riječi DEVA) ispravno.

@Nedjeljko,Nikola: riječ je o asocijacijama sadržanima u istom pojmu: riječ BUNDE i riječ DEVA obje asociraju na KRZNO.

Sneška је рекао...

Može i tako, ali sam Slavku poslala BUNDE + EVA, a asocijacija je ista. Hvala Tonči!

Slavko Bovan је рекао...

Smatram da je BUNDE + DEVA bliža asocijacija za KRZNO od BUNDE + EVA.

Marko Mihaljević је рекао...

Tonči je ispravno primjetio, i ja sam označavao postavku zagonetke na isti način :)

IlijaO је рекао...

Ako smijem primjetiti, Eva ipak ima veze s krznom. Jer, što li je skrivala ispod smokvina lista!?

Sneška је рекао...

Ili je Eva u svom vrtu skrivala bumdeve i...

Nedjeljko Nedić је рекао...

Naziv zagonetke trebao je glasiti ZBIJENA FILIGRANSKA ASOCIJACIJA!