понедељак, 26. септембар 2016.

ZRNCA (1300)

Autor: Gojko Mandić (Iz knjige ˝Kofa puna strofa˝).

14 коментара:

Dusan је рекао...

NOSTRADAMUS

Zdenko је рекао...

OSMATRAN SUD!

Zdenko је рекао...

SUTRADAN SMO ...

Zdenko је рекао...

SUDOM TRANSA!

Zdenko је рекао...

MUDROSTAN AS!

Sneška је рекао...

SAT MU "SRODAN"!

Gojko је рекао...

SAD TU ON- MARS

Njegova tumačenja su nešto kao ars

N. Petkovski је рекао...

NU, STRADASMO

N. Petkovski је рекао...

A sa imenom U=A

NASTARADASMO

Luka је рекао...

Nikola, vjerovatno si mislio:

NASTRADASMO (a=u)

... premet: NU,STRADASMO je objavljen u Kvizu 308 (7.12.1983.) s potpisom MAK. Je li to možda bio tvoj pseudonim?

N. Petkovski је рекао...

Da Luka, napravio sam inverziju sa A i U, a nisam znao da je NU, STRADASMO vec objavljeno (kad sam to sastavio, onda mi dodje ideja da napravim taj zadnji NASTRADASMO sa izmenom). Potpis MAK nije moj.

Zdenko је рекао...

NOSTRADAMUS = NASTRADASMO… (MILENKA MARJANOVIĆ) (HUPER 147, 06.02.1996.)

N. Petkovski је рекао...

Eheeee, koliko sam zakasnio ... samo 10 i pol godina :):):)

Belirac је рекао...

Što smo zaboravni! Prije 15 mjeseci anagram NU, STRADASMO iz "Kviza" broj 308 (7. XII. 1983) u originalnoj postavci objavljen je u rubrici "Evergrin": Evergrin (382).

Tad je postavljeno pitanje čiji je pseudonim "MAK" i je li Nazansky sastavio anagram ASTROSUMAND = NOSTRADAMUS. Nazansky se tog anagrama ne sjeća, kod Dinka ga nema, pa evo ponovljenog poziva Luki Pavičiću da provjeri u svojoj zbirci.

A "MAK" je pseudonim Marijana Kancelarića (od MArijan Kancelarić).