недеља, 23. октобар 2016.

PIRAMIDA

1. Sastavni veznik, 2. Reka u Austriji, 3. Američka ptica, sestra od strica ptice sa slike, česta u starim ukrštenicama, 4. Ime pevačice Tarner, 5. Sićušan, 6. Nositi tamo-amo, 7. Prostor za stanovanje (mn.), 8. Suva zemlja, suva trava,  9. Ptica sa slike, 10. Presna, neobrađena tuna, 11. Prikazana ilustracijom.
A, I, I,  IN, LU, NA, NA, NA, NA, NA, NI, NO,NO, RO,  SA, SI, SI, SO,  STA, STRO, SU, TAN, TI, TI,  TI, TI, TU, U, VA, VA, VA, VI, VO
Autor: Milutin Tepšić

3 коментара:

IlijaO је рекао...

I
IN
ANI
TINA
SITAN
NOSATI
STANOVI
OVSATINA ?( mogla je i OSTAVINA)
SOVA UTINA
SIROVA TUNA
ILUSTROVANA

Slavko Bovan је рекао...

8. SUVOTINA (Milutinu se ovaj pojam dopao)

IlijaO је рекао...

Sačuvaj nas Bože Milaćinovih vratolomija! Netko će reći: pa šta kad je zabilježeno tamo i tamo, to je jednom rekao taj i taj!
Ali ja- nikad čuo! Stoga, apeliram Milaćina da u svoje "spešl-križaljke" stavlja riječi koje on sam izgovara i kojima se koristi, a ne da ih izvlači iz prašnjavog pravopisa babe Mare ( figur.da ne uvrijedim ni babe ni Mare, a ni Milaćina) i da ih i kao takve opisuje!
A na netu pronađoh primjere:

www.benkovac.rs/vocabulary_ kaže: suvotina=post

..."Evo sad moje svabe sa Wetter.com ukinuli sneg od ponedeljka-utorka samo minusi i SUVOTINA,kako me nervira ova susa vise..."

"...ti dođeš kao onaj pijatren,sama SUVOTINA ništa slanine .."

"....tako da ga nema cjeli dan i ja danas nista nekuham samo SUVOTINA mrzim za sebe kuhat a jos manje jest sama a vec sam pocela okretat malo ..."
"...Osek se zna šta(SUVOTINA pošto reka promeni tok)je a osijek ne znači ništa. Sve već poznato, treba se ipak .."
...Čak sam odozgo poslagao kobasice, da ispoštujem Agathu. Tako je kazala, da se odozgo metne neka SUVOTINA."

...eleségről s a két lélek szerelme a vallásos magasságokba emelkedik. Irina Suvotina orosz grófnő a frűegeni ...

"Pita (odnosno gibanica). Sir i domaća suvotina (i ima da zakoljem zetovsku peku, ha!)"

Unaprijed se ispričavam autoru, ako je doista zabilježena SUVOTINA s ovim opisom ( pa i s nekim drugim) , jer ja ga ne nađoh.