недеља, 30. април 2017.

AKTUELNO

Autor: Milorad Živanić
Autor: Dejan Minić

5 коментара:

Dragiša је рекао...

VALTERI BOTAS!

Dejan Minić је рекао...

Ja odmah poslao jedno reagovanje.

Slavko Bovan је рекао...

Ubačeno reagovanje ovdje (da uštedim na prostoru).

Slavko Bovan је рекао...

Od jutros (rano, odmah nakon kafe) lagano sam raduckao. Oko podne sam se malo dopisvao sa Mirkom u vezi onih anagrama, i tada joj rekoh da je neko zatišje na blogu, a ondaaaaa kad je krenulo...
Polako ljudi, izgiboh!
Imam osjećaj da ste danas spavali do podne, a onda da ste krenuli sa svih strana. Ne žalim se, već ne postizavam :)
Jedan kolega zove da se rapita zašto nama objave njegovog priloga (Treba mi brat-bratu, pola sata da to spremim), u međuvremenu (dok sam razgovarao telefonom) stiglo još 10-tak priloga. Srećom, samo je jedan (Dejanov) bio pod oznakom "hitno". Moraću uposliti sekretaricu!

Slavko Bovan је рекао...

Rješenje je tačno.