четвртак, 12. октобар 2017.

BOŽIVRAN - KVADRAT


6 коментара:

Marko Mihaljević је рекао...

BOŽIVRAN
ODASLANI
ŽAN:TABAK
ISTOČITI
VLAČANIN
RABINERI
ANA:TIRAK
NIKI:NIKI

Радоја Рацановић је рекао...


I ovaj rad je, po mom mišljenju, zaslužio znatno bolji plasman. Poput juče viđenog Nevenkovog rada, on ne sadrži neočekivane kombinacije, 3 posljednja pojma su monotoni, ali je „pitak“. 2 posljednja su izguglani, tek toliko da se potvrdi postojanje logičnog i očekivanog spoja riječi. Na slab plasman rada svakako su uticali potpuno nepoznata Ana Tirak, čini mi se slov. košarkašica, ne atletičarka, i (možda još više) trpni pridjev odaslan u množini.

Slavko Bovan је рекао...

Ovo je drugi kvadrat 8x8 koji sam sastavio u životu (Oba jer je bilo "pod moranje"). Osim ta dva nisam ni pokušavao da se bavim ovom vrstom ukrštanja.

Prvi kvadrat sastavio sam poodavno kada je Miroslav Lazarević napravio knjigu o kvadratima 8x8. U knjizi, na moje iznenađenje, nađoh da sam autor jednog kvadrata (A, ZNAM DA NISAM!). Pogledam, a ono nije moj, već kvadrat Jadrana Goloigre iz zajedničkog rada - Jadran je sastavio kvadrat, a onda sam ja sklopio osmosmjerku oko kvadrata (kada se popuni osmosmjerka, popuni se i kvadrat). Da ne bih "ugonio u laž" Lazarevića, prihvatih se plajvaza i sastavih jedan kvadrat koji je ubrzo objavljen u "Huperu". (sjećam se da je prva riječ bila LUKOVSKI - košarkaš).
Drugi (ovaj) kvadrat sastavio sam u želji da podržim takmičenje. Začudo, nisam mnogo vremena utrošio, što se i vidi, a vidi se i iz plasmana :)

Dragiša је рекао...

Mislim da bi i Žan Tabak mogao dobiti kakvu zahvalnicu kad dođe u Split!

Nedjeljko Nedić је рекао...

Tako je Dragiša, jer u svim kvadratima u kojima je BOŽIVRAN prva riječ treća je ŽAN TABAK. Najbolje da mu darujemo prsten!

Анониман је рекао...

Netočno : u 10 kvadrata to nije slučaj.