петак, 13. октобар 2017.

NOSTALGIJA (696)

Orbis 125, 06.09.1985.
(Prilog: Jovan Nedić)

10 коментара:

Belirac је рекао...

Žarko Đokić je bio jedan od učesnika 33. SOZAH-a u Belom Manastiru.

Dejan Minić је рекао...

Ova ˝Žarkova˝ gola teta se dobro uklopila sa postom iznad:)

zarptica.53 је рекао...

Hvala,Jovane. Fotka je iz Playboya negde iz 70-ih. Redovno sam ga kupovao i citao. Mislim da se dugokosa zvala Debra Dzo Fondren ili tako nesto.Ta njena duga kosa je bila fascinantna.

Slavko Bovan је рекао...

Vidi, vidi...kada se pažljivije pogleda...stvarno se vidi i kosa na slici. :)

Dejan Minić је рекао...

Ma, vidi, vidi, stvarno postoji ova Debra. Samo mi nije jasno gde je Žarko kupovao taj časopis, kad u tadašnjoj Jugoslaviji on nije izlazio:)

https://en.wikipedia.org/wiki/Debra_Jo_Fondren

zarptica.53 је рекао...

U kultnoj "novinarnici" prekoputa hotela Nis. Dolazila bi po 2-3 primerka. Cak je dolazio i Lui. Tu sam otkrio erotskog karikaturistu Aslana. Secam se i Lajfa.

Hajro је рекао...

Ma sve se moglo nabaviti i tu a i putovalo se. Sjećam se kako smo Eso (grafički i crtački genijalac, super dobra duša) i ja službeno putovali u Trst da kupujemo letraset i druge grafičke džidže, a i različite časopise... Bilo je teško odvojiti dobrog Esu od kioska ili štanda sa grafičkom opremom, meni se išlo na sladoled u Ulicu 20. oktobra (ako se dobro sjećam jeste 20-i) sa lijepom alejom i nizom fantastičnih sklastičarni, ja sam uvijek išao kod Pippa.

Velika je prednost bila i to što je redakcija Orbisa-a bila u istoj prostoriji sa Press servisom gdje su dolazili svi mogući časopisi pa smo mogli prelistati, ogrebati se za koji fotos, ja sam popisivao rođendane filmskih i drugih zvijezda iz nekog talijanskog magazina ... a dolje u podrumu zgrade Oslobođenja se mogla s kamiona dobiti remitenda stranih časopisa vraćenih sa kioska... tone papira sam prebacio preko ruku.

Žarko se sigurno sjeća knjižice "Who is who" koju smo obojica prekopali tražeći podudarnosti u datumima, detalje o poznatim aktuelnim osobama (regularne enciklopedije ih nisu imale), poslije sam nabavio i filmskog Katza, i danas ga, nostalgije radi, imam na polici. Sjeća se on i imena dame na slici.

Oprostite mi napad nostalgije (kako ono kažu "hvata me 2 puta godišnje i drži po 6 mjeseci"), krivi su Jovan i Žarko.



Belirac је рекао...

E, Hajro, i treba da nas povremeno hvata napad nostalgije. Bila su to lijepa vremena. Moram pronaći i neku tvoju križaljku iz staroh "Orbisa" i ispod nje napisati: autor ove križaljke za dlaku (ni)je bio učesnik 33. SOZAH-a u Belom Manastiru.
Uostalom, bio - ne bio, u medijima je zabilježeno da smo imali učesnika i iz - SAD-a. Poslušajte ovdje.

Hajro је рекао...

Vrlo lijepo Jovane, krasan prilog... ta mala dezinformacija i nije važna, uostalom bio sam duhom s vama. Zapazih da je Žarko imao svoju unsku košulju.

Zahvaljujući Borisu imam mnogo Orbisa pa sam mnogo šta i skenirao. Bilo je dobrih tematskih skandinavki na omotnim stranama i duplerici, ja sam "gurao" teme koje su mene zanimale pa ima biciklizma, motociklizma, alpinizma, sporta jako puno... Ponekad su fotosi bili najvažniji dio.

Gojko је рекао...

Homonimni rebus:

duga (na nebu), kosa(alatka)- duga kosa