субота, 26. мај 2018.

SA MEMORIJALA



Feniks 610, 24.5. 2018.
(Prilog: Branko Milovanović)

4 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Pohvaliću rebuse! Bravo!
Skandinavke sam samo ovlaš pogledao, a vjerovatno će neko detaljnije analizirati.

Dejan Minić је рекао...

Jeste, odlični rebusi. Naročito mi se dopada Banetov mokar lovac.

Бранислав Никић је рекао...

Ja samo moram da kažem da sam u sastavljanju skandinavke imao veliku pomoć od jednog kolege koji nije želeo da se potpisuje.

Mandrak је рекао...

I meni se dopadaju rebusi.
Jedino bih u ovom drugom umesto dve Lene (što je malo šašavo) stavio jednu koja je u svoje vreme bila vrlo poznata: Lene Lovich.
Ni skandinavke nisu za bacanje.
Po mom mišljenju, ovaj Dragomirevićev sastav je bolji od onog već viđenog, a jedina prednost pobedničkog rada je drugi tematski pojam u belini.
Kod Nikića mi se dopadaju kraci koji izlaze iz beline. Lepo razuđeno i vertikalno prožeto.